lørdag 17. mars 2012

Det glade kaos!

At bloggen er litt stille betyr
at desto mer blir gjort her hjemme
(som vil finne veien til bloggen etterhvert).

Vi pusser opp gangene.
Både store og små hjelper til,
men det er mannen som er ivrigst!


Den gamle tapeten var stiftet
 flere steder, og den falt av
nesten av seg selv.
Jeg er veldig happy for endelig
være kvitt den!!!
Et vindu i mørkt farget glass
mellom stue og gang måtte også
bort. Her skal lyset slippe til!

I morgen legger vi den fine
tapeten vi har kjøpt til en av veggene.
Jeg er spent på resultatet!

Som et lite biprosjekt (som om vi
ikke har nok å gjøre...) har vi fikset
noen hyller til kjøkkenet. Disse skal males
hvite før jeg viser dem igjen.

Her hersker det glade kaos,
slik det pleier å være når man 
pusser opp. 

Fint blir det til slutt, 
og jeg gleder meg til å 
vise dere resultatet!!!

Velkommen til nye følgere. 
Koselig at flere og flere finner veien hit!

Tusen takk for alle god-bedring-ønsker
til guttene! Det går veldig bra med dem!
Lillebror fjernet stingene igår, og det
ser ut til at kuttet har grodd pent.
Storebror fikser livet med gips veldig fint.

God lørdagskveld til deg!!!

3 kommentarer:

Nennes sa...

Så gøy ååusse opp, jeg elsker å finne på noe nytt( ikke sikker min mann gjør det :) he,he)

Klem

Unknown sa...

Hehe, skjønner godt hvorfor det er stille med slike prosjekt ja:)
SÅ gøy, gleder meg til og se resultatet!!


Ha en fin fin kveld ♥

InstatreffNorge sa...

Hei vennen:)

Tusen takk for gratulasjoner,
vi er veldig glade:)
Sliten og trøtt, og veldig lite ork til
bloggen og enda mindre ork til å
kommentere:P
Så spennende med oppussing og prosjekter på gang, gleder meg til å se ferdig resultat:)
Stiftet tapet? den var ny;) men enkel å fjerne da:)

Ønsker deg en flott ny uke:)

Klem Lise