søndag 23. desember 2012

God Jul♥

Jeg ønsker alle som titter innom Riktig God Jul!!!
Vi har hatt en kjempefin førjulstid i år! 
Aldri har vi stresset mindre, 
og det har vært helt perfekt!!!


De små er spent på om denne karen dukker opp,
og vi voksne er fornøyd med å vite at... 
...Ja, det gjør han!

 I år har ungene pyntet treet nesten uten
innblanding. Bare litt hjelp til å henge høyt.

I morgen er det Tre Nøtter til Askepott 
som må gjenoppleves, 
etterpå er det koselig julegudstjeneste,
 deretter julemiddag med 
ribbe og karamellpudding 
(jeg er veldig spent på årets versjon 
uten melk... 
...den står i ovnen nå og det ser lovende ut), 
og selvsagt julegavene.
Jeg gleder meg nesten like mye som ungene!!!

Jeg håper at du får 
en fantastisk julaften!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige bilder som oser av kos og julestemning,herlig når de små får pynte treet og kose seg med det:)
Håper dere får ein flott julefeiring:)
Ei riktig god jul til deg og dine!

Juleklem fra Lillian

Ingvild B sa...

Godt nyttår Hanne!
Håper Julen ble magisk =)

Karamellpudding uten melk hørtes vrien ut.. hehe..

Håper alt er bra!

Ønsker deg alt godt for det nye året ♥