mandag 27. mai 2013

Vi har startet...

....med hyttebygging. Endelig etter mange års planlegging er vi i gang. Det er veldig spennende!!!! Her er det nyeste bildet tatt av min flinke mann i går.


Mitt bidrag er ikke stort ennå.... Jeg gleder meg stort til innredning!!! Dette er mitt første innlegg fra IPad med blogger app. Min ødelagte datamaskin har liksom ikke motivert til nettaktivitet i det siste. 

Her har vi et nydelig sommervær. Det er nå jeg skulle hatt ferie!!!!

God ny uke til deg som titter innom meg!

Klem fra Hanne

3 kommentarer:

Randi sa...

Hei på deg!
Nå ser jeg at det er lenge siden sist jeg har vært innom deg, jeg har gått glipp av både Salto og hyttebygging:) Gratulerer med nytt familiemedlem, han var jo bare utrolig søt da! Det er mye kos med hund, både for små og store. Tipper dere koser dere max! Og så er dere i gang med hyttebygging, så spennende! Gleder meg til å følge med og se at hytten tar form. Masse lykke til!!
Klem

Ingvild B sa...

Hei Hanne!
Grattis med byggestart!!
Tenker du venter spent og er sikkert
meget klar for å kaste deg over innredningsdelen =)
Det blir gøy - og jeg gleder meg til å se
det ferdige resulatet!
Lykke til! =)

Nyter sol og sommer her også! Herlig!

Klem Ingvild

InstatreffNorge sa...

Såå spennende:)
Heldige dere Hanne som får nybygd hytte:)
Gleder meg til å følge prosessen.

Nyt sommeruka:)

Klem Lise