fredag 8. juni 2012

4-åring♥ Hipp hurra!!!

Idag har vår kjære 
yngste sønn 
4-årsdag.

Han har hatt nedtellling til
denne dagen i en hel
måned, og ønskene har 
vært mange!


Jeg er glad jeg klarte å innfri
ønsket om Ben10 kake,
selvom det så litt mørkt ut da jeg
ikke fikk til å kjevle marsipanen.
Mannen tok over kjevlinga,
og det gikk strålende.
Både jeg og Lille♥ 
var veldig fornøyd med
resultatet!!!

Hipp hurra for deg
skatten min!!!

 Uendelig glad i deg lille venn!

Nå koser han seg med alle de
fine nye lekene sine. 
Heldigvis er det fredag, så han
kan være litt lenger oppe.

God helg!!!
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere med ein flott 4 åring i hus:))fine kake han fekk,stort å bli 4 år:)
Fin helg til deg!
Klem

Unknown sa...

Gratulerer med den stoooore fine gutten ♥ FLOTT kake!!

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Gratulerer med 4-åringen :)
Skjønn gutt :)
Og kaka ser yummy- yummy ut :)

*Klemmer fra Inger*

Ingvild B sa...

Gratulerer så mye med 4 åringen!
Hipp hipp hurra! =]
Nydelig gutt!

Kjempe fin kake!
Du er kjempe flink Hanne!

Håper helgen er og har vært SUPER!!

KLEM