lørdag 3. mars 2012

Et sikkert vårtegn...

Et av de aller sikreste vårtegnene hjemme hos oss er et nytt oppussingsprosjekt. Vi har bodd her i 6 år, og hver vår har vi tatt fatt på et nytt prosjekt. Nå er det ikke mye som minner om vår her ennå, så det må være den økende dagslengden som gjør meg gal av iver etter å gripe malekosten.  I denne omgangen er det to ganger som skal fornyes. For å si det slik var den gamle tapeten så slitt at vi har stiftet den flere steder. I dag begynte vi å rive tapeten, og den kom av nesten av seg selv. På en halv time var vi ferdige, og på tur til Fargerike for å velge ut ny tapet. Herlig effektivt!!!!! Jeg falt veldig for denne, og heldigvis gikk min kjære også med på å ha den på en vegg i den ene gangen. 


Jeg håper den blir like fin på vår vegg som på dette bildet jeg har lånt fra Fargerike! Jeg strikker nesten hver dag, så hva passer vel bedre enn tapeten som heter Strikk. Jeg har også kjøpt grått tykt garn for et lite møbelprosjekt til gangen. Det er fantastisk og endelig kunne være kreativ igjen!!!


Veldig hyggelig at du har funnet veien hit til den nye bloggen min! Jeg blir like hoppende glad hver gang nye innlegg fra denne bloggen oppdateres i bloggrullen nesten umiddelbart. Kanskje en litt merkelig ting å bli hoppende glad for, men etter å ha plagdes med akkurat dette med den gamle bloggen i år, skal det ikke mer til før jeg blir veldig fornøyd!!!

Riktig god lørdagskveld til deg! 
Minner dere på 
Gavedryss del 1 her
Alle kan delta!

Ingen kommentarer: