fredag 28. september 2012

God helg!!!

Jeg har eksperimentert med
oppskrifter på sjokoladekjeks til helgen.
Uten melk og gluten slik at alle
i huset kan spise dem.

Jeg har fått til to gode varianter.
Disse første ble veldig, veldig gode!!!


 Neste forsøk ble også gode, men
litt mindre klissete og browniesaktig.
Kanskje deler jeg oppskriftene en dag. 
 

I går og idag har det vært planleggingsdag.
Jeg har vært hjemme med guttene,
og vi har koset oss med skogstur
i det fine været.

Vi har plukket bringebær i hagen.
Nå blir det bringebærsyltetøy 
og bringebærsmoothies.


Akkurat nå bygges "verdens største" 
legoby på stuegulvet. 

Vi går inn i en hektisk helg.
Ønsker alle som titter innom
riktig god helg!!!


2 kommentarer:

Ingvild B sa...

Ja, jeg skjønner du har fått noen utfordringer.
Jeg er glad vi ikke må unngå melk jeg altså...
Syns det har vært utfordrende nok at det skal
være glutenfritt jeg.
(men nå er det jo ikke lenger noe problem)

Syns du er flink jeg! =]
Lykke til Hanne! Og goooood helg til deg og dine!

KLEM Ingvild

Frk.Fryds Hverdagsgleder sa...

For en koselig blogg du har :) Disse kakene ser jo kjempegode ut :)

Ønsker deg en strålende helg!!