mandag 12. mars 2012

Hyttekos og hyttedramatikk...

Bloggen har vært stille noen dager.
Vi har vært på hyttetur.
Fire dager uten internett og
mobildekning var egentlig 
veldig avslappende!!!
 Snøborg med myke skinn
Bålkos
Aking og skikjøring
God mat
Besøk av gode venner

Storebror som drar kjelken
og aker ned sammen med lillebror

Dramatikk på lørdag da lille♥ 
falt mot stuebordet.
 Han fikk et langt og dypt kutt over øyenbrynet. 
Storebror gråt enda mer enn lillebror 
fordi han ble så redd! 
Vi dro rett på legevakta der 
verdens tapreste lille♥ fikk fire sting over
øyenbrynet. Han var overraskende rolig,
mens jeg hadde vondt langt inn i hjertet!
På bildet har han akkurat sovnet etter 
dagens strabaser.

Det går heldigvis veldig bra med han nå.


I morgen trekker jeg vinneren av
gavedryss del 2.
Hvis du vil melde deg på
kan du gjøre det her.




4 kommentarer:

Ingvild B sa...

Åh gud... Stakkars!
Nå fikk jeg helt vondt i hjerterota..

For en forferdelig opplevelse.
Både for liten og stor.
Når jeg var liten slo min lillebror seg
og måtte også sy flere sting over øyenbrynet.
Jeg husker enda hvor redd jeg var!

Godt at det går bra med den lille...
Og den store håper jeg? ♥

- Ja, jeg har pyntet litt til påske hos meg.. Hehe..

Klem Ingvild

Unknown sa...

Huff da, det hørtes ikke godt ut for lille... men det er sikkert ikke siste gang på legevakten, hehe:) Og stort sett går det bra gudsjelov, selv om fallene og kuttene kan være veldig stygge.

Hørtes ellers ut som en herlig hyttetur!! Deilig med slike ♥

ELIN sa...

Stakkars lille, det høres ikke godt ut. Godt det går bra med han, og at dere hadde en kos hyttetur ellers da :) Klemmer fra Elin

Fru Holt sa...

Oi! Stakkar liten! Ellers så det og hørtes det veldig koselig ut med hyttekos!
Ha en fin dag!
( Koselig om du vil være med på giveaway inne hos meg:)