tirsdag 13. mars 2012

Klippekort?

Akkurat nå føles det som vi
har klippekort hos legen...
Etter et fall fra lekestativ har
jeg og store♥ vært på 
følgende runde:

Fastlege
Røntgenavdeling
Ortopedisk poliklinikk


Han har et såkalt pent brudd i armen,
og må bare ha gips i tre uker.
Men det gjør vondt i mamma-hjertet uansett
hvor pent røntgenlegen mener bruddet er!

Heldigvis har han overraskende lite vondt!
Alle trodde derfor at armen "bare" var forstuet, 
så jeg er glad vi krevde røntgen likevel!

Jeg tar imot alle tips og triks i 
forhold til gips med stor takk!
Dette har jeg lite erfaring med.
Vi løste kløproblematikken med
en litt lang t-skje... 

Tusen takk for alle koselige
kommentarer om uheldige lillebror
i det forrige innlegget mitt! 
Det går heldigvis veldig bra med han!
 

Jeg utsetter trekningen i gavedrysset
til i morgen. Etter en strabasiøs dag
er planen å slappe av med et blad
og en kopp te.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Å nei, enda en ulykke!!
Huff, sånn er det med små, been there done that:)

Masse god bedring, han blir nok veldig fort vant med gipsen, det gikk overrasekende bra når snuppa her hadde i allefall:)

Ha en fin fin kveld!"

Elin sa...

Huffa så uheldige dere har vært da:( Min sønn brakk også armen for noen år siden, det værste er vel når unga begynner å bli lei av gipsen, men bra det "bare" er 3 uker da:)

God bedring til dine søte små:)

Klemmer Ea

ELIN sa...

Næmmen stakkars lille. Nå var dere jammen uheldige. Har dessverre ingen gips tips, men ønsker riktig god bedring og lykke til! Klemmer fra Elin

Ingvild B sa...

Stakkars liten...
God bedring til begge godguttene!!!